8 oktober 2024

DEM Productions

Producties

Een live chat implementeren binnen een ziekenhuis

Voor ziekenhuizen is het ook handig om online zo veel mogelijk informatie te voorzien aan de mensen. Dit kan informatie zijn over het ziekenhuis zelf, over de diensten die ze uitvoeren en algemene informatie. Voor een bedrijf is het een toegevoegde waarde om de website te voorzien van een online klantenservice. Hierdoor kunnen website bezoekers sneller hun antwoord vinden op verschillende vragen. Een online klantenservice kan je op vele verschillende manieren uitbreiden. In de meeste gevallen adviseren wij een live chat omdat dit direct, laagdrempelig en snel contact oplevert. Websitebezoekers ervaren de live chat daarnaast als erg klantvriendelijk.

Wat zijn de voordelen van een live chat? 

Een live chat op je website is tegenwoordig iets wat bijna niet meer kan ontbreken. Naast het e-mail en telefonische contact is een live chat veel laagdrempeliger. Website bezoekers kunnen geheel anoniem een chat starten en snel een antwoord op hun vraag krijgen. Hierdoor starten website bezoekers sneller een chat. De chat kan je buiten openingstijden ook om laten zetten naar een chatbot of contactformulier. Website bezoekers kunnen dan makkelijk hun vraag hier stellen of gegevens achter laten zodat er contact wordt opgenomen.  

Chatkracht: de online klantenservice specialist. 

Nou is het uitbreiden van een online klantenservice vaak wat zoek werk. Wat past het beste bij mij als ondernemer? Wat past het beste bij mijn website? Ook moeten de werknemers hier tijd aan besteden. Chatkracht kan hiervoor de uitkomst bieden! Chatkracht stapt graag in de adviserende rol om te kijken hoe jouw website met online klantenservice naar een hoger niveau getild kan worden. Daarnaast heeft Chatkracht ook ervaren chatspecialisten die je graag ondersteunen binnen het beantwoorden van je live chats. Hierdoor blijft er meer tijd en ruimte over om andere dingen te doen én ben je uitgebreid bereikbaar. Neem contact op over de mogelijkheden!